FAQ

napis na niebieskim tle

 

 

Czy wszystkie produkty widoczne w sklepie są dostępne?

Tak.Jeżeli produkt wyświetla się, to znaczy że jest dostępny do zakupu.Po sprzedaniu ostatniej sztuki pozostaje widoczny około minuty, i tylko w tym czasie może pokazać się informacja że jest niedostępny.

Czy można złożyć zamówienie bez zakładania konta?

Oczywiście.Zostanie ono zrealizowane dokładnie w ten sam sposób.Założenie konta pozwala jednak na śledzenie historii zamówień, korektę danych adresowych oraz korzystanie ze specjalnych promocji dla zarejestrowanych klientów.

Czy będę informowany o zmianie statusu zamówienia oraz otrzymam możliwość śledzenia przesyłki?

Tak.Każda zmiana statusu zamówienia jest potwierdzana osobnym e-mailem. W ostatnim z nich, informującym że zamówienie zostało wysłane, znajdzie sie numer przesyłki i link do strony przewoźnika.

Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Jasne, istnieje taka możliwość.

Czy otrzymam fakturę na zakupione produkty?

Oczywiście.Na życzenie wystawiamy fakturę do każdego zamówienia.Należy pamiętać, że zgodnie z obowiązującymi od stycznia 2020 przepisami chęć zakupu na firmę należy zadeklarować, oraz podać NIP firmy, przed dokonaniem zakupu.

Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Tak, można opłacić zamówienie u kuriera InPost. Gotówką, kartą płatniczą, telefonem (Google Pay, Apple Pay) oraz kodem BLIK. Czasem kontaktujemy się telefonicznie żeby potwierdzić takie zamówienie przed wysyłką, dlatego warto mieć włączony telefon w dniu jego złożenia.

Czy mogę ponowić płatność kiedy płacę poprzez Paynow?

Niestety, w przypadku przerwania procesu płatności e-przelewem, kartą płatniczą lub kartą kredytową poprzez Paynow, przed jego finalizacją, ze względu na specyfikę działania systemów płatności elektronicznych, niemożliwym jest dokonanie takiej płatności w terminie późniejszym.W takim przypadku, prosimy o dokonanie płatności przelewem tradycyjnym lub kontakt telefoniczny.

Jak działają kody rabatowe?

Kod rabatowy należy wpisać w odpowiednim okienku w końcowej fazie zamówienia, tuż przed dokonaniem płatności a następnie kliknąć czerwony przycisk "Sprawdź kod".Aktywność kodu zostanie potwierdzona pojawieniem sie informacji "Kod prawidłowy", oraz pomniejszenie ceny o odpowiednią kwotę.Kody rabatowe nie łączą się z innymi promocjami dlatego jeśli w zamówieniu znajduje się dowolny produkt oznaczony jako "Promocja", jego cena nie zmieni się po zastosowaniu kodu rabatowego.Kody posiadają terminy ważności, mogą być jednorazowe lub wielokrotnego użycia i pomniejszać cenę kwotowo lub procentowo.

Czy realizujecie indywidualne zamówienia na produkty nie będące w ofercie sklepu?

Tak.Staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom kupujących. W miarę dostępnośći danego produktu, naszych możliwości logistycznych i akceptacji ceny przez klienta, możemy sprowadzić konkretną rzecz.Szczegóły takiego zamówienia należy omówić telefonicznie.

Jaka jest najszybsza metoda dostawy?

Najszybciej można zacząć cieszyć się zakupionym produktem, wybierając jako sposób dostawy Kurier InPost.

Czy w Paczkomacie mogę zapłacić za towar?

Wybierając sposób dostawy Paczkomat InPost Za Pobraniem można dokonać płatności kartą lub BLIK-iem w momencie odbioru paczki z Paczkomatu. Dodatkowa możliwość to PayByLink, z użyciem linku do szybkiej płatności znajdującego się w wiadomości e-mail od InPost. Po zaksięgowaniu wpłaty przez bank, kupujący otrzymuje kod odbioru do Paczkomatu.

Co to jest "Przechowalnia" w prawym górnym rogu strony?

To miejsce do którego możesz dodawać produkty nad których zakupem się zastanawiasz .Funkcja dla zalogowanych użytkowników.Produkty nie znikają z przechowalni po wylogowaniu.Kiedy chcesz możesz je przenieść do koszyka lub po prostu usunąć.

Czy kurier skontaktuje się ze mną przed dostawą?

Do każdego zamówienia dołączamy numer telefonu kupującego.Klient otrzymuje od firmy InPost wiadomość sms z informacją o przewidywanym terminie doręczenia, i/lub jeśli wcześniej zainstalował w smartfonie aplikację  InPost Mobile, powiadomienie z tej aplikacji.W przypadku trudności z doręczeniem, lub nieobecności odbiorcy, kurier także kontaktuje się telefonicznie by ustalić dogodne warunki odbioru przesyłki.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Zgodnie z obowiązującym prawem, kupujący może zwrócić produkt zakupiony przez internet, w ciągu 14 dni od jego zakupu, bez podania przyczyny.My oferujemy naszym Klientom dodatkowe wydłużenie tego okresu do 30 dni. Szczegóły, wykluczenia od tej zasady, a także warunki wydłużonego terminu zwrotu znaleźć można w zakładce "Zwroty"

Moje zamówienie jest niekompletne albo błednie zrealizowane.Co mam zrobić?

Skontaktować się  z nami telefonicznie  byśmy mogli jak najszybciej zrealizować je poprawnie.

W jaki sposób można się skontaktować ze sklepem?

7 dni w tygodniu w godzinach 8.00-21.00 pod numerem telefonu 513-786-682 lub mailowo na adres :

sklep@figurki-wwe.pl

Czy możliwy jest odbiór osobisty towaru?

Tak.Wymagane jest jednak wcześniejsze opłacenie zamówienia oraz kontakt w celu ustalenia daty i godziny odbioru.W Gdańsku jest możliwa darmowa dostawa pod wskazany adres.O szczegóły należy dopytać telefonicznie.

Co jeśli przesyłka zaginie ?

W przypadku kiedy przesyłka nie dotrze do odbiorcy w deklarowanym przez przewoźnika terminie, należy skontaktować się z nami pod numerem telefonu 513-786-682. Podejmiemy natychmiast odpowiednie kroki w celu wyjaśnienia  przyczyny takiej sytuacji.Jeśli w ciągu 7 dni od deklarowanego terminu przesyłka nie zostanie doręczona, zwracamy kupującemu pieniądze.

Czy paczki są odpowiednio zapakowane?

Tak. Nasze przesyłki pakowane są w taki sposób, by towar w nich się znajdujący nie uległ uszkodzeniu podczas transportu, i bezpiecznie dotar do odbiorcy.

Czy wszystkie produkty na pewno są nowe?

Oczywiście.Sprzedajemy wyłącznie przedmioty nowe i w fabrycznym opakowaniu, pochodzące z legalnych źródeł i z gwarancją oryginalności. 

 

 

Formularz kontaktowy
  •  

Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl